Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2008 18:20 - Si J’etais toi /The secret/
Автор: moonless666 Категория: Други   
Прочетен: 1521 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 15.11.2008 18:29


   Когато си тръгнах беше четири часа сутринта. От къщата все още се чуваха викове и музика. Докато се прибирах и вървях с бързи стъпки, сълзите потекоха. Не можех да ги прикривам повече. Усещах, че все още съм под действието на наркотика, но като че ли съзнанито ми започваше да се избистря. Вече не виждах капчиците дъжд. Дали пък не бяха заместени от горещите ми сълзи?
   Тогава осъзнах, че не желая да бъда никой друг. Не можех да се справям със себе си и проблемите си, какво ли оставаше за съвсем различна личност...
   Психическото натоварване от преживяното беше огромно. Не съжалявах, че живеех и заради теб. Съжалявах, че не мога да го направя по начина, по който заслужаваше. За пореден път се издъних... Искам да бъда себе си. Къде се изгубих?
   И продължавах да плача безспир, защото ти караше сърцето ми да пее тази тъжна песен. Това пътуване в спомените ми, ми припомни за теб. Знаеш ли...обичам те. Макар, че никога не съм ти го казвала. Но моля те, не тръгвай преди да съм те опознала. Преди да разбера тайната ти. Чакай ме... ще се върна в моята халюцинация – там, където очите ти ме изгаряха...


Craig Walker- K Trip



Тагове:   secret,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hinki - Ne znam zashto ...
16.11.2008 18:05
... horata misljat, che mogat da bydat i tova, i tova, i tova, a prez tova vreme napylno zabravjat otkyde idvat, nakyde otivat i kakvo naistina iskat ... A ti znaesh li kakva e bila idejata za teb, predi da se sreshnat kletkite na maika ti i bashta ti? Za da stanesh tova, koeto si sega? Shte osyshtestvish li taja ideja?
цитирай
2. moonless666 - :)
17.11.2008 22:21
Не знам...Но животът и без друго е назаем, така че всеки решава как ще се бори за него, за да го заслужи.Нещо подобно се случва и с първоначалната идея. А ти знаеш ли начина? Поздрави :)
цитирай
3. hinki - Начина?
23.11.2008 12:27
Хе хе хе.
Казвали са ми, че начинът е да слушаме себе си и да изпълняваме това, което наистина сме. И то без да натискаме прекомерно света и другите хора. Ако го правим, ще постигнем това, което си мислим, че сме.
Старите са казали:"Ползвайте очите и съзнанието на боговете." Намерете това, което вашата природа и цялата вселена са определили за вас.
:)
Животът не е на заем. Този израз подсказва някакво пренебрежение. Животът е съкровище, което ние можем да удвоим, а можем и да разпилеем. Наша воля.
цитирай
4. moonless666 - :)
23.11.2008 18:09
Не исках да прозвучи като пренебрежение, а по-скоро като една непрекъсната борба за спечелването на живота и за изживявяването му достойно. Колкото до начина...малко ми е трудно да го асимилирам :( Но ще продължавам да сe опитвам. Благодаря ти, hinki :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: moonless666
Категория: Други
Прочетен: 198195
Постинги: 73
Коментари: 165
Гласове: 1114
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930